Spårkurs

I dag va det kurstillfälle nr 2.
Riktigt roligt, tiden gå så fort.
Denna gång fick jag lägga ett spår på ca 150 meter och 6 st föremål på den biten.
Tanken va att vi skulle öva på att leka i spåret eftersom vi inte är så bra på det.
Lekande blev det massor och jag blev helt slut. För Emma gav sig inte förrän vi visade bra lek i spåret, innan hon gav oss klartecken att spåra vidare till nästa förremål.
Sen började vi förbereda, för vittringspinnar.

Inte helt risktfritt att spåra :P
Eftersom jag är så himla rädd för att se orm, så hade jag inte riktigt koll på mig i dag när jag skulle lägga spåret. Så jag ramlade i skogen nedför en lite backe.
Slog i rumpa (blåmärke nu) och gjorde mig illa på en pinne vid munnen :) Tur att ingen va med och såg, min vurpa.



Frasse och jag behöver gå mer i skogen och framförallt öva på att leka/kampa i skogen.

Kommentarer
Postat av: Emma & Arrac

Ni var kanonduktiga igår!! Hem och lek så ska ni få nya utmaningar nästa gång :)

2011-05-23 @ 21:33:02
URL: http://www.hundreda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0