Träning

I går blev det en hel del träning.

På fm va vi och fikade hos Matte´s vännina och jag fick följa med.
Och vet ni vad...... de har två katter och båda va inne.
Fybubblan vad jag blev nyfiken på dem.
Men ingen av katterna ville veta av mig :(
Och sen hade de ett fågelbord utanför ena köksföntret och det blev jobbigt.
Visste inte hur jag skulle bära mig åt, för jag älskar fåglar.

Sen på kvällen så åkte vi hem till Romeo & Julius.
Där blev det lite passivitetsträning, undertiden Elin klippte färdigt Elvis.









Måste ju äta lite också :)
Blöta maten först.



Sen är det lita bra att äta upp den torra maten också :P
MUMS.



Tack för maten :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för ni kom =)

2011-01-16 @ 11:26:37
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0