Vardagdlynad 2

Första kurstillfället.

Vi var sju stycken som va där, det va jag och två hundar till som va av den mindre rasen.
Matte är nog stolt över mig, för jag skärpte till mig och va inte kursenspajas.
Övningarna gick jättebra, vi övade sitt och ligg med ett nytt frihetsord FRI, som betyder att jag ska sitta/ligga tills Matte/Husse säger FRI.
Så mycket övning på det, så kommer det nog sitta. Förhoppningsvis.
Sen fick vi kampa och där måste Matte bli bättre på att kampa rätt med mig och köpa en eller flera nya kampleksaker :P




Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att höra att du inte var kursens pajas :)

2010-09-19 @ 20:31:10
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0