Hem juva hem

Nu har vi kommit hem från våran campingtripp.
Och jag har fått varit med min vän Ego, jätte mycket.
Matte har väl varit sådär glad på mig ibland. Hon gillar inte att jag skäller en del.
Och hon säger att hon hoppas att vi kan få fason på mitt skällande snart.
Vad menar hon då? Skäller inte jag fint? Måste man vara tyst jämt?

Jag och Ego fick ett var sitt mumsigt ben.



Och jag blir inte glad när han försöker ta mitt ben.



Min vän Ego.



Ego har STORA tassar.



Har en egen stil när han sover, behöver han skämmas?





På rullsand´s camping badade jag.



Och grävde massvis.









Vi hade det jättebra, men det är skönt att vara hemma igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0